Produktbild
Neville A. (Hrsg.) Stanton

Human Factors and Ergonomics in Consumer Product Design

Ebook (PDF Format)

Every day we interact with thousands of consumer products. We not only expect them to perform their functions safely, reliably, and efficiently, but also to do it so seamlessly that we don't even think about it. However, with the many factors involved in consumer product design, from the application of human factors and ergonomics principles to reducing risks of malfunction and the total life cycle cost, well, the process just seems to get more complex. Edited by well-known and well-respected experts, the two-volumes of Handbook of Human Factors and Ergonomics in Consumer Product Design simplify this process. The first volume, Human Factors a… Mehr

CHF 81.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4200-4629-8
  • EAN: 9781420046298
  • Produktnummer: 13943505
  • Verlag: Crc Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 511 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

35 weitere Werke von Neville A. (Hrsg.) Stanton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.