Produktbild
John E. Richardson

Annual Editions: Marketing 03/04

Buch

The articles selected for this Annual Editions reader address marketing theory and application in a wide range of industries. In addition, they reveal how several firms interpret and utilize marketing principles in their daily operations and corporate planning.This title is supported by our student web site, Dushkin Online, www.dushkin.com/online.

CHF 30.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-07-283821-3
  • EAN: 9780072838213
  • Produktnummer: 1584486
  • Verlag: Dushkin Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Masse: H28.0 cm x B20.4 cm x D1.3 cm 544 g
  • Gewicht: 544

30 weitere Werke von John E. Richardson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.