John E. Richardson
Annual Editions: Marketing 03/04
Buch
The articles selected for this Annual Editions reader address marketing theory and application in a wide range of industries. In addition, they reveal how several firms interpret and utilize marketing principles in their daily operations and corporate planning.This title is supported by our student web site, Dushkin Online, www.dushkin.com/online.
CHF 30.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-07-283821-3
- EAN: 9780072838213
- Produktnummer: 1584486
- Verlag: Dushkin Pub
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Masse: H28.0 cm x B20.4 cm x D1.3 cm 544 g
- Gewicht: 544
30 weitere Werke von John E. Richardson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.