Produktbild
Albert J. (Hrsg.) Mills

Case Study Methods in Business Research

Buch

Case studies are one of the most popular approaches to business and management research. By bringing together research accounts from various research traditions, this collection is unique within the field. Over four volumes, the editors focus on central themes in the subject over time, before moving on to selected cases from positivist, interpretivist and critical approaches, and finishing with a look at traditions of the 'post'.The set provides a highly accessible collection for anyone in business studies wishing to explore in depth and have readily available a sizeable number of case study accounts. Volume One: Introduction to Central The… Mehr

CHF 1,225.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Durepos, Gabrielle (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4462-4706-8
  • EAN: 9781446247068
  • Produktnummer: 13108560
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 1672 S.
  • Masse: H24.9 cm x B17.3 cm x D13.5 cm 3'220 g
  • Auflage: Four-Volume Set
  • Gewicht: 3220

Über den Autor


Gabrielle Durepos, MA, lectures in Organizational Behaviour in the Sobey School of Business at Saint Mary's University.

22 weitere Werke von Albert J. (Hrsg.) Mills:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.