Produktbild
Larry Elin

Designing and Producing the Television Commercial

Buch

Designing and Producing the Television Commercial explains the business, art, and technology of creating a commercial from the development of the client's message to postproduction. The processes and procedures described are applicable to agencies working for major clients and local and regional advertisers, and the differences are pointed out and discussed throughout the book. This text is ideal for students who want to become producers, directors, or writers at an advertising agency, production company, or with an advertiser. Features Examples and anecdotes from actual commercial productions throughout the text provide students with insight… Mehr

CHF 119.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lapides, Alan
  • ISBN: 978-0-205-36538-8
  • EAN: 9780205365388
  • Produktnummer: 25016907
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: 400 g
  • Gewicht: 400

5 weitere Werke von Larry Elin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.