Adapting to Teaching and Learning in Open-Plan Schools
In recent years many countries have built or renovated schools incorporating open plan design. These new spaces are advocated on the basis of claims that they promote fresh, productive ways to teach and learn that address the needs of students in this century, resulting in improved academic and well-being outcomes. These new approaches include teachers planning and teaching in teams, grouping students more flexibly, developing more coherent and comprehensive curricula, personalising student learning experiences, and providing closer teacher-student relationships. In this book we report on a three-year study of six low SES Years 7-10 secondary…
Mehr
CHF 46.68
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Waldrip, Bruce (Hrsg.) / Yager, Zali (Hrsg.) / Cox, Peter (Hrsg.) / Deed, Craig (Hrsg.) / Edwards, Debra (Hrsg.) / Farrelly, Cathleen (Hrsg.) / Keeffe, Mary (Hrsg.) / Lovejoy, Valerie (Hrsg.) / Mow, Lucy (Hrsg.) / Sellings, Peter (Hrsg.)
- ISBN: 978-94-6209-824-4
- EAN: 9789462098244
- Produktnummer: 18251937
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 232 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 12'621 KB
- Auflage: 2014
- Abbildungen: Bibliographie
8 weitere Werke von Vaughan (Hrsg.) Prain:
Bewertungen
Anmelden