Produktbild
Judy Motion

Social Media and Public Relations

Fake Friends and Powerful Publics

Ebook (PDF Format)

Social media is having a profound, but not yet fully understood impact on public relations. In the 24/7 world of perpetually connected publics, will public relations function as a dark art that spins (or tweets) self-interested variations of the truth for credulous audiences? Or does the full glare of the internet and the increasing expectations of powerful publics motivate it to more honestly engage to serve the public interest?The purpose of this book is to examine the role of PR by exploring the myriad ways that social media is reshaping its conceptualization, strategies, and tactics. In particular, it explores the dichotomies of fake and… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Heath, Robert L. / Leitch, Shirley
  • ISBN: 978-1-135-00599-3
  • EAN: 9781135005993
  • Produktnummer: 22633159
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 234 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'874 KB
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Judy Motion is Professor of Communication at the University of New South Wales, Australia. Robert L. Heath is Professor Emeritus at the University of Houston, USA.Shirley Leitch is Dean and Professor of Communication at the Australian National University, Australia.

6 weitere Werke von Judy Motion:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.