Handbook of the Media in Asia
This comprehensive Handbook profiles the current state of the mass media in all the 25 countries/economies that comprise Asia. Following the customary division of the continent into South, Southeast and East, the 36 contributors provide a dispassionate and exhaustive discussion of the problems and issues relating to the media in each country/economy, covering not only the print and broadcasting industries but also the `new' media associated with the information technology revolution.
CHF 174.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7619-9427-5
- EAN: 9780761994275
- Produktnummer: 1740046
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 732 S.
- Masse: H24.7 cm x B16.6 cm x D4.1 cm 1'184 g
- Gewicht: 1184
4 weitere Werke von Shelton A. (Hrsg.) Gunaratne:
Bewertungen
Anmelden