Produktbild
Linden Brown

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

Buch

85777302

CHF 40.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brown, Christopher
  • ISBN: 978-0-07-182114-8
  • EAN: 9780071821148
  • Produktnummer: 14698547
  • Verlag: Mcgraw Hill Book Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 318 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D3.2 cm 544 g
  • Gewicht: 544

Über den Autor


Dr. Linden R. Brown is chairman and cofounderof MarketCulture Strategies Inc., a Silicon Valleycompany focused on measuring the level of customercentriccultures of organizations and the associated risks and opportunities. He coauthored, with Kellogg Professor Philip Kotler, the latest edition of the number one selling Australian university textbook, Marketing.Chris L. Brown is the former marketing directorfor Hewlett-Packard for the South Pacific includingAustralia. He is now a Silicon Valley-based management consultant.

2 weitere Werke von Linden Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.