Communication and Information Technologies Annual
[New] Media Cultures
Sponsored by the Communication and Information Technologies Section of the American Sociological Association, this volume examines wide-ranging aspects of culture, communication, and [new] media broadly defined. Themes include the interplay between [new] media and any of the following: culture, communication, technology, convergence, the arts, cultural production, and cultural change in the digital age. Contributions shed light on emergent phenomena that -sociologists, particularly those studying media or communication, culture scholars will find intriguing.
CHF 185.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Robinson, Laura (Hrsg.) / Schulz, Jeremy (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78560-785-1
- EAN: 9781785607851
- Produktnummer: 19053547
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.1 cm 607 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 607
6 weitere Werke von Shelia R. (Hrsg.) Cotten:
Bewertungen
Anmelden