Produktbild
Pradeep Kumar

Corporate and Brand image among Telugu dailies in Indian Print Media

Buch

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2013 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: none, , course: M. Phil in Management, language: English, abstract: Unlike the global print industry, which is moving towards digitisation and showing a negative growth year on year, the Indian print media industry is going strong and is expected to continue similarly. The print industry in India, with over 90 million copies in circulation daily, is one of the largest in the world, second only to China (130 million copies). Though there are efforts towards digitization and conversion to online reader… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nagaraju, E.
  • ISBN: 978-3-656-54603-0
  • EAN: 9783656546030
  • Produktnummer: 15621684
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.8 cm 380 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 380

68 weitere Werke von Pradeep Kumar:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.