Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton
The 2000 Presidential Campaign
A Communication Perspective
Buch
Denton and his colleagues analyze the presidential campaign with a special focus on key topics and elements of political communication. Their analyses go beyond the quantitative facts, electoral counts, and poll results, inspecting the nuts and bolts of what became in one of the most controversial elections in American history.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-275-97120-5
- EAN: 9780275971205
- Produktnummer: 1626127
- Verlag: Praeger
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 302 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.6 cm 441 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 441
18 weitere Werke von Robert E. Jr. (Hrsg.) Denton:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.