Produktbild
Bastian Halecker

New Perspective and Insights on Business Model Innovation using Systems Thinking and Action Case Studies

Buch

In the 20th century, the dominance of firms in a market was based mainly on scale and large resources (George & Bock 2011). In contrast, firm success in the 21st century is influenced less by arguments about economies of scale in production and distribution (McQuivey 2013; Jin Zhang et al. 2015). It has become more important to explore novel ways of engaging customers and getting them to pay (Baden-Fuller & Mangematin 2015). This is the age of the customer, and customers alone dominate the purpose of business (e.g., Morris et al. 2005; Johnson et al. 2008).

CHF 35.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-7369-9288-7
  • EAN: 9783736992887
  • Produktnummer: 20324399
  • Verlag: Cuvillier Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 250 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.3 cm 329 g
  • Gewicht: 329

3 weitere Werke von Bastian Halecker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.