Produktbild
Jochen Wirtz

Managing Customer Relationships and Building Loyalty

Buch

Targeting, acquiring, and retaining the right customers is at the core of many successful service firms. The objective is to build the relationships and develop loyal customers who will contribute to a growing volume of business with the firm in the future. Managing Customer Relationships and Building Loyalty describes how to acquire and develop desirable, loyal customers within the chosen segments, and the painstaking process to build and maintain their loyalty through well-conceived relationship marketing strategies. This book is the tenth volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientific… Mehr

CHF 24.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-944659-36-3
  • EAN: 9781944659363
  • Produktnummer: 25822944
  • Verlag: Ws Professional
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 76 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.4 cm 125 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 125

32 weitere Werke von Jochen Wirtz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.