Produktbild
Mahmud Akhter Shareef

Mobile Marketing Channel

Online Consumer Behavior

Buch

This book attempts to address, explore, and conceptualize the epistemological paradigms of SMS as an alternative marketing channel or in combination with other existing traditional channels. It promotes a multichannel strategy in the light of synthesized marketing distribution, consumer behavior, and information and communication technology (ICT)-related behavioral theory to develop, establish, and launch a guiding theory and practice for this emerging area. Usage of mobile phones and hand-held wireless devices is growing and diffusing so quickly that 21st century marketing managers find a great potential for this wireless channel to be the m… Mehr

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dwivedi, Yogesh K. / Kumar, Vinod
  • ISBN: 978-3-319-31285-9
  • EAN: 9783319312859
  • Produktnummer: 19596315
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D0.8 cm 242 g
  • Abbildungen: Book; 12 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 242

6 weitere Werke von Mahmud Akhter Shareef:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.