Produktbild
Catherine Bailey

A Practical Guide to Marketing for Lawyers

2nd Edition

Buch

Now, more than ever before, law firms and barristers' chambers have to use marketing to compete for work. The rise of alternative business structures, and the growing number of mergers and acquisitions has led to the demise of the old-fashioned wait-until-the-business-comes-to-us approach. That's because these competitors, with their boardroom-devised strategies and enviable budgets, are adopting an aggressive stance when it comes to all-things marketing. As a result, a well documented marketing communications plan, linked to marketing objectives and overriding corporate objectives, has become an essential part of any legal service provider's… Mehr

CHF 38.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ingram, Jennet
  • ISBN: 978-1-911035-95-4
  • EAN: 9781911035954
  • Produktnummer: 27010571
  • Verlag: Law Brief Publishing Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 214 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.1 cm 333 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 333

29 weitere Werke von Catherine Bailey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.