Produktbild
David A. Aaker

Brand Equity & Advertising

Advertising's Role in Building Strong Brands

Ebook (PDF Format)

The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding -- a subject generating intense interest both in academia and in the &quote;real world.&quote; The principle theory behind these conferences is that much can be gained by joining advertising and marketing professionals with academic researchers in advertising. Professionals can gain insight into the new theories, measurement tools and empirical findings that are emerging, while academics are stimulated by the insights and experience that professionals describe and the research questions that they pose. This book consists of papers… Mehr

CHF 101.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Biel, Alexander L. / Aaker, David A. (Hrsg.) / Aaker, David A. (Hrsg.) / Biel, Alexander (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-75983-6
  • EAN: 9781317759836
  • Produktnummer: 16985166
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 390 S.
  • Plattform: PDF

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.