Produktbild
Nigel Piercy

Marketing Budgeting (RLE Marketing)

A Political and Organisational Model

Ebook (PDF Format)

This book represents a radical departure from the established theory in taking an organisational view of resource allocation in marketing, which stresses the importance of structure and process rather than just budgeting technique. The book describes and analyses marketing organisation and processes in terms of organisational power and politics and models market budgets as political outcomes.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-65277-9
  • EAN: 9781317652779
  • Produktnummer: 17044272
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 542 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 16'790 KB

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

44 weitere Werke von Nigel Piercy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.