Produktbild
Howard Kunreuther

Behavioral Economics of Multiperiod Insurance Purchasing Behavior

The Role of Emotions

Buch

Behavioral Economics of Multiperiod Insurance Purchasing Behavior addresses the question of how potential insurance buyers make decisions like these by considering the conceptual and empirical evidence that address the following theoretical and behavioral issues: the extent that consumers tend to follow the multiperiod decision rules based on expected utility [E(U)] maximization; and the factors that influence their choices when they do not behave as if they are maximizing E(U).The principal contribution of this monograph is to demonstrate that emotions play a role in predicting departures from expected utility maximization for making insuran… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pauly, Mark
  • ISBN: 978-1-68083-524-3
  • EAN: 9781680835243
  • Produktnummer: 29693523
  • Verlag: now publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 106 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 162 g
  • Gewicht: 162
  • Sonstiges: Professional & Vocational

53 weitere Werke von Howard Kunreuther:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.