Produktbild
Thomas Wagner

Foreign market entry and culture

Buch

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, University of Aarhus, course: Culture and International Business, language: English, abstract: Going abroad is nowadays much more easy due to the continuous globalization process with lower transportation costs and immediate information exchange. Especially during the last decades firms have increasingly committed themselves to global markets in order to exploit cost advantages through lower labour costs or in order to follow the demand for their products (Barkema et al. 1996:164). A firm seeking to perform in a foreign market by establishing a bus… Mehr

CHF 21.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-38416-7
  • EAN: 9783640384167
  • Produktnummer: 5002044
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H20.8 cm x B14.4 cm x D2.0 cm 49 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 49

98 weitere Werke von Thomas Wagner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.