The Psychology of Music in Multimedia
The Psychology of Music in Multimedia presents a wide range of scientific research on the psychological processes involved in the integration of sound and image when engaging with film, television, video, interactive games, and computer interfaces.
CHF 85.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cohen, Annabel J. (Department of Psychology, University of Prince Edward Island, CANADA) (Hrsg.) / Lipscomb, Scott D. (School of Music, University of Minnesota, USA) (Hrsg.) / Kendall, Roger A. (University of California, Los Angeles, USA) (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-960815-7
- EAN: 9780199608157
- Produktnummer: 22154896
- Verlag: Oxford University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 456 S.
- Masse: H23.3 cm x B15.7 cm x D2.1 cm 776 g
- Gewicht: 776
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
Über den Autor
122152354
Bewertungen
Anmelden