Produktbild
S. Singh

Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

Ebook (PDF Format)

This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.

CHF 94.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-61101-6
  • EAN: 9780230611016
  • Produktnummer: 19986215
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'184 KB

Über den Autor


Satyendra Singh isan Associate Professor, Marketing and International Business, University of Winnipeg.

100 weitere Werke von S. Singh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.