Produktbild
Daniel Newman

The Ultimate Field Guide to Digital Program Management

Buch

To understand an object or concept, you must identify and value the sum of its parts. Most business managers fail to truly understand digital strategies. They focus instead on outcomes... what they want the business to get from digital efforts, then they make educated guesses about the best way to accomplish those outcomes. The problem is that they never stop to create the business basis for their digital strategy. They understand the what and how, but they don't stop long enough to understand the why. Not understanding the foundation for your digital program can cost your company time, resources, efforts, and money. B… Mehr

CHF 24.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Blanchard, Olivier
  • ISBN: 978-1-943275-73-1
  • EAN: 9781943275731
  • Produktnummer: 18680244
  • Verlag: Alliance for Biking & Walking
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 186 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.0 cm 279 g
  • Gewicht: 279

57 weitere Werke von Daniel Newman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.