Produktbild
Joe R. (Hrsg.) Feagin

A Case for the Case Study

Buch

Since the end of World War II, social science research has become increasingly quantitative in nature. A Case for the Case Study provides a rationale for an alternative to quantitative research: the close investigation of single instances of social phenomena.The first section of the book contains an overview of the central methodological issues involved in the use of the case study method. Then, well-known scholars describe how they undertook case study research in order to understand changes in church involvement, city life, gender roles, white-collar crimes, family structure, homelessness, and other types of social experience. Each contr… Mehr

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Orum, Anthony M. (Hrsg.) / Sjoberg, Gideon (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8078-4321-5
  • EAN: 9780807843215
  • Produktnummer: 16552431
  • Verlag: The University of North Carolina Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1991
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 470 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 470

12 weitere Werke von Joe R. (Hrsg.) Feagin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.