Produktbild
Oliver (Hrsg.) Boyd-Barrett

Communications Media, Globalization, and Empire

Buch

In Communications Media, Globalization, and Empire, an international team of experts analyze and critique the political economy of media communications worldwide. Their analysis takes particular account of the sometimes conflicting pressures of globalization and neo-imperialism. The first is commonly defined as the dismantling of barriers to trade and cultural exchange and responds significantly to lobbying of the world s largest corporations, including media corporations. The second concerns U.S. pursuit of national security interests as response to terrorism, at one level and, at others, to intensifying competition among both nations and co… Mehr

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-86196-660-8
  • EAN: 9780861966608
  • Produktnummer: 22792848
  • Verlag: John Libbey & Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 36 g
  • Abbildungen: 8 b&w illus.
  • Gewicht: 36
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Oliver Boyd-Barrett is Professor in the Department of Communication, California State Polytechnic University, Pomona.

14 weitere Werke von Oliver (Hrsg.) Boyd-Barrett:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.