Produktbild
Jorma (Hrsg.) Larimo

Contemporary Euromarketing

Entry and Operational Decision Making

Ebook (EPUB Format)

Discover how European firms operate in the global marketplaceContemporary Euromarketing examines the strategies of small and medium-sized firms that sell their products and services in international markets, with a special focus on international new ventures (INV) and born globals (BG). Academics and researchers working in Finland, Spain, Denmark, Italy, France, Portugal, and the Czech Republic analyze both outward and inward types of operations, foreign sourcing, and foreign partner selection. The book also addresses international counterfeiting and the impact of culture on advertising related issues. Contemporary Euromarketing includes resu… Mehr

CHF 95.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-96023-2
  • EAN: 9781317960232
  • Produktnummer: 29278366
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 10'576 KB
  • Auflage: 1. Auflage

12 weitere Werke von Jorma (Hrsg.) Larimo:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.