Produktbild
Marnel (Hrsg.) Niles Goins

The Routledge Handbook of Gender and Communication

Ebook (PDF Format)

This volume provides an extensive overview of current research on the complex relationships between gender and communication. Featuring a broad variety of chapters written by leading and upcoming scholars, this edited collection uses diverse theoretical frameworks to provide insight into recent concerns regarding changing gender roles, representations, and resources in communication studies. Established research and new perspectives address vital themes in this comprehensive text, including the shifting politics of gender, ethical and technological trends in gendered media, and gender in daily life. Comprising 39 chapters by a team of interna… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Faber McAlister, Joan (Hrsg.) / Alexander, Bryant Keith (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-82733-4
  • EAN: 9780429827334
  • Produktnummer: 34257136
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 712 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 17'031 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Tabellen, 1 Zeichnungen

Über den Autor


Marnel Niles Goins (Ph.D., Howard University) is Interim Dean of the College of Sciences and Humanities and Professor of Communication at Marymount University in Arlington, Virginia.Joan Faber McAlister (Ph.D., University of Iowa) is Associate Professor of Rhetoric, Media, & Social Change at Drake University in Des Moines, Iowa.Bryant Keith Alexander (Ph.D., Southern Illinois University Carbondale) is Professor and Dean of the College of Communication and Fine Arts at Loyola Marymount University in Los Angeles, California.

3 weitere Werke von Marnel (Hrsg.) Niles Goins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.