Produktbild
Kathryn M. (Hrsg.) Borman

Review of Research in Education, Volume 38: Language Policy, Politics, and Diversity in Education

Buch

explores the important role of educational language policies in promoting education as a human right. Even in English-dominant countries, such as the United States, it is important to understand the role of educational language policies (ELPs) in promoting educational access through the dominant language, and its impact on educational equity, achievement, and students' sense of identity. This volume addresses whether language minorities have a right not only to linguistic accommodations but also to the promotion of their languages as a means for developing a positive identification with their languages and cultures. With language diversity… Mehr

CHF 77.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wiley, Terrence G. (Hrsg.) / Garcia, David R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4833-5875-8
  • EAN: 9781483358758
  • Produktnummer: 16215811
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 340 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 499 g
  • Auflage: 2014
  • Reihenbandnummer: 38
  • Gewicht: 499

15 weitere Werke von Kathryn M. (Hrsg.) Borman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.