Produktbild
Sebastian Möller

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems

Buch

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic information, phone-directory and messaging, or telephone-banking services. A new taxonomy of quality-of-service is presented which serves as a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality. A broad overview of parameters and evaluation methods is given, both on a system-component level and for a fully integrated system. Three experimental investigations illustrate the relat… Mehr

CHF 211.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4419-3584-7
  • EAN: 9781441935847
  • Produktnummer: 10301224
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 492 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.6 cm 739 g
  • Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2005
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 739

46 weitere Werke von Sebastian Möller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.