Paul (Hrsg.) Du Gay
Production of Culture/Cultures of Production
Buch
This innovative text offers a novel understanding of relations between the economic and the cultural. The book shows how cultural products are produced, marketed and sold in an increasingly global economy. Chapters examine the emergence of truly global cultural products and the strategies of global cultural players such as Sony. Throughout, the book illustrates that contemporary cultural goods and services are inextricably bound up with economic processes of production, circulation and exchange.
CHF 86.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7619-5436-1
- EAN: 9780761954361
- Produktnummer: 1821316
- Verlag: Sage Publications UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 364 S.
- Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.9 cm 704 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 704
Über den Autor
Paul du Gay is a Senior Lecturer in Sociology at The Open University
21 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Du Gay:
Ebook (EPUB Format)
CHF 41.25
Ebook (PDF Format)
CHF 41.25
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.