Produktbild
Paul (Hrsg.) Du Gay

Production of Culture/Cultures of Production

Buch

This innovative text offers a novel understanding of relations between the economic and the cultural. The book shows how cultural products are produced, marketed and sold in an increasingly global economy. Chapters examine the emergence of truly global cultural products and the strategies of global cultural players such as Sony. Throughout, the book illustrates that contemporary cultural goods and services are inextricably bound up with economic processes of production, circulation and exchange.

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-5436-1
  • EAN: 9780761954361
  • Produktnummer: 1821316
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 364 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.9 cm 704 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 704

Über den Autor


Paul du Gay is a Senior Lecturer in Sociology at The Open University

21 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Du Gay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.