Produktbild
Bidit (Hrsg.) Dey

Digital and Social Media Marketing

Emerging Applications and Theoretical Development

Ebook (PDF Format)

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. These markets necessitate substantial adaptations of developed theories and approaches employed in the Western world. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing. It addresses topics such as electronic word of mouth (eWOM), demographic differences in digital marketing, mobile marketing, search engine advertising, among others. A radical increase in both temporal and geographical reach is empowering consumers to exert influence on bra… Mehr

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dwivedi, Yogesh K. (Hrsg.) / Slade, Emma L. (Hrsg.) / Rana, Nripendra P. (Hrsg.) / Sahu, Ganesh P. (Hrsg.) / Gutierrez, Anabel (Hrsg.) / Kizgin, Hatice (Hrsg.) / Singh, Nitish (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-24374-6
  • EAN: 9783030243746
  • Produktnummer: 32981127
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'074 KB

Über den Autor


121380577

4 weitere Werke von Bidit (Hrsg.) Dey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.