Jay Conrad Levinson
Guerrilla Publicity: Hundreds of Sure-Fire Tactics to Get Maximum Sales for Minimum Dollars
Buch
The Internet has not only changed the sheer vastness of services and products available to consumers, but it's significantly changed the way businesses communicate with their buyers. The good news is that new technology makes it easier for businesses to get the right product to the right customer at the right time - and at a fraction of the cost. Completely updated and revised, this book uses the expertise of today's top media gurus to show you how to get the word out about your product or business and reach even more buyers - without the cost of a traditional big budget campaign!
CHF 20.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Frishman, Rick / Lublin, Jill
- ISBN: 978-1-59869-845-9
- EAN: 9781598698459
- Produktnummer: 19441056
- Verlag: Adams Media
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.3 cm x D2.8 cm 385 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 385
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.