Produktbild
Jeannette A. Woodward

Creating the Customer Driven

Buch

Bookstores have succeeded by focusing on the customer, and libraries need to take a page from this playbook. While keeping one eye on their mission--to broaden library use and increase relevance while serving community needs--libraries can improve customer service, looks, and functionality in ways that enhance its community mission. Use Creating the Customer-Driven Library to: - Offer accessible, customer-friendly signs, catalogs, and interior spaces- Identify the unique needs of your library's community--then meet those needs- Create a step-by-step, customized promotion plan that communicates with your market- Find cost-effective ways to con… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8389-0888-4
  • EAN: 9780838908884
  • Produktnummer: 1528130
  • Verlag: American Library Association
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.3 cm 395 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 395

1 weiteres Werk von Jeannette A. Woodward:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.