Strategic Mergers in Higher Education
Addressing numerous critical questions, this practical guide is aimed at higher education leaders and their boards, the campus leaders charged with executing transformative mergers, and any policy makers interested in change management or the future of higher education.
CHF 75.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hentschke, Guilbert C. (University of Southern California) / Jacobs, Lloyd A. / Jacobs, Bonita C.
- ISBN: 978-1-4214-3260-1
- EAN: 9781421432601
- Produktnummer: 30767385
- Verlag: Johns Hopkins University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.1 cm x D2.1 cm 552 g
- Abbildungen: 13 Graphs; 1 Illustrations, black and white
- Gewicht: 552
- Sonstiges: Professional & Vocational
11 weitere Werke von Ricardo Azziz:
Bewertungen
Anmelden