Produktbild
Peter J. (Hrsg.) Burke

Advances in Identity Theory and Research

Buch

This volume is presented in four sections based on recent research in the field: the sources of identity, the tie between identity and the social structure, the non-cognitive outcomes - such as emotional - of identity processes, and the idea that individuals have multiple identities. This timely work will be of interest to social psychologists in sociology and psychology, behavioral scientists, and political scientists.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Owens, Timothy J. (Hrsg.) / Serpe, Richard (Hrsg.) / Thoits, Peggy A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-306-47851-2
  • EAN: 9780306478512
  • Produktnummer: 9516872
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.5 cm x D1.3 cm 383 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2003
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 383

5 weitere Werke von Peter J. (Hrsg.) Burke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.