Produktbild
Adrian Thornhill

Research Methods for Business Students

Buch

“This accessible and clearly written textbook provides a comprehensive and in-depth treatment of philosophical, methodological and ethical aspects of conducting business and management research. Illustrative case studies drawing on published research studies are used throughout and readers are given multiple opportunities to consolidate their learning through review and discussion questions, quizzes, and other exercises. At the end of each chapter a case study takes the reader through the realities and practicalities of applying the knowledge to a specific student research project. This will be an invaluable guide for all students seeking to… Mehr

CHF 74.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lewis, Philip / Saunders, Mark N. K.
  • ISBN: 978-1-292-20878-7
  • EAN: 9781292208787
  • Produktnummer: 29992672
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 872 S.
  • Masse: H26.7 cm x B19.2 cm x D3.0 cm 1'569 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 1569

6 weitere Werke von Adrian Thornhill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.