National Research Council
Knowing What Students Know
The Science and Design of Educational Assessment
Buch
Education is a hot topic. From the stage of presidential debates to tonight's dinner table, it is an issue that most Americans are deeply concerned about. This title explains how expanding knowledge in the scientific fields of human learning and educational measurement can form the foundations of an improved approach to assessment.
CHF 69.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Division of Behavioral and Social Sciences and Education / Center for Education / Board on Testing and Assessment / Committee on the Foundations of Assessment / Glaser, Robert (Hrsg.) / Chudowsky, Naomi (Hrsg.) / Pellegrino, James W. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-309-29322-8
- EAN: 9780309293228
- Produktnummer: 23270891
- Verlag: National Academies Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 382 S.
- Masse: H18.1 cm x B25.5 cm x D2.7 cm 800 g
- Gewicht: 800
- Sonstiges: Professional & Vocational
100 weitere Werke von National Research Council:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.