Produktbild
National Research Council

Knowing What Students Know

The Science and Design of Educational Assessment

Buch

Education is a hot topic. From the stage of presidential debates to tonight's dinner table, it is an issue that most Americans are deeply concerned about. This title explains how expanding knowledge in the scientific fields of human learning and educational measurement can form the foundations of an improved approach to assessment.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Division of Behavioral and Social Sciences and Education / Center for Education / Board on Testing and Assessment / Committee on the Foundations of Assessment / Glaser, Robert (Hrsg.) / Chudowsky, Naomi (Hrsg.) / Pellegrino, James W. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-309-29322-8
  • EAN: 9780309293228
  • Produktnummer: 23270891
  • Verlag: National Academies Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 382 S.
  • Masse: H18.1 cm x B25.5 cm x D2.7 cm 800 g
  • Gewicht: 800
  • Sonstiges: Professional & Vocational

100 weitere Werke von National Research Council:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.