Microeconomics for MBAs
The Economic Way of Thinking for Managers
A sophisticated yet non-technical introduction to microeconomics for MBA students, now in its third edition.
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lee, Dwight R. (Southern Methodist University, Texas)
- ISBN: 978-1-107-13948-0
- EAN: 9781107139480
- Produktnummer: 19238698
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 640 S.
- Masse: H20.1 cm x B32.3 cm x D3.7 cm 1'776 g
- Auflage: 3 Revised edition
- Abbildungen: 24 Tables, black and white; 104 Halftones, black and white
- Gewicht: 1776
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
Über den Autor
Richard B. McKenzie is the Walter B. Gerken Professor of Enterprise and Society Emeritus in the Paul Merage School of Business at the University of California, Irvine.
Bewertungen
Anmelden