Produktbild
Ryan Watkins

Procedural Content Generation for Unity Game Development

Ebook (PDF Format)

Harness the power of procedural content generation to design unique games with UnityAbout This BookLearn the basics of PCG developmentDevelop a 2D game from start to finishExplore all the different ways PCG can be applied in gamesWho This Book Is ForThis book is for Unity game developers, especially those who work on indie games. You should be familiar with Unity and C# scripting but you'll be able to jump in and start learning PCG straightaway.What You Will LearnUnderstand the theory of Procedural Content GenerationLearn the uses of Pseudo Random NumbersCreate reusable algorithm designs for PCGEvaluate the data structures for PCGDevelop smal… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78528-967-5
  • EAN: 9781785289675
  • Produktnummer: 27975678
  • Verlag: Packt Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'071 KB

14 weitere Werke von Ryan Watkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.