Media Imperialism
Continuity and Change
This book brings together researchers in international communication and global media studies to revisit and advance the concept of media imperialism for 21st century research. Using cases across the globe, this volume is essential for understanding communications media in unequal economic, geopolitical and cultural-ideological power relations.
CHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mirrlees, Tanner (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5381-2155-9
- EAN: 9781538121559
- Produktnummer: 30210840
- Verlag: Rowman & Littlefield
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 344 S.
- Masse: H23.3 cm x B17.4 cm x D1.3 cm 538 g
- Abbildungen: 1 Maps; 3 Illustrations, black and white
- Gewicht: 538
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
14 weitere Werke von Oliver (Hrsg.) Boyd-Barrett:
Bewertungen
Anmelden