Information Superhighways: Multimedia Users and Futures
The first book to examine the issues of developing products and services that use the technological advances to positive effect, this text shows that by focusing on users, a range of multimedia applications emerge which make for more imaginative use of computing and badwidth than the products of the current focus on application development, such as video on demand.
CHF 154.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Monk, Andrew F. (Hrsg.) / Gaines, Brian R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-12-238360-1
- EAN: 9780122383601
- Produktnummer: 1750077
- Verlag: Academic Pr Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 278 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.8 cm x D1.8 cm 553 g
- Gewicht: 553
Bewertungen
Anmelden