Produktbild
William Winston

Marketing Health Care Into the Twenty-First Century

The Changing Dynamic

Ebook (PDF Format)

Marketing Health Care Into the Twenty-First Century explores recent and anticipated changes and trends--legislative, economic, organizational, clinical, and operational--from a strategic marketing perspective. Author Alan K. Vitberg, a respected consultant in health care marketing, takes an unabashedly strong, direct, and aggressive perspective on these trends, maintaining that a state of war exists in the health care industry--a war that will only increase in fervor and intensity as organizations fight for survival and their share of hundreds of billions of dollars spent in America on health care.According to Marketing Health Care Into the T… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Vitberg, Alan K
  • ISBN: 978-1-317-74027-8
  • EAN: 9781317740278
  • Produktnummer: 17027570
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'566 KB

95 weitere Werke von William Winston:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.