Produktbild
Ernst & Young Llp

The Ernst & Young Guide to Total Cost Management

Buch

With the use of non-technical language it enables readers to understand the underlying dynamics of cost in order to facilitate effective decisions regarding products and services, workflows, capital investments and day-to-day monitoring of their business. Combining customer's needs and reactions with the financial awareness of a company's strengths and weaknesses, it ties into all current, major business concerns, including environmental awareness and international competitiveness. Features case studies, checklists and self-assessment techniques that will aid readers in initiating a total cost management program.

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ernst, G. Young / Ostrenga, Michael R.
  • ISBN: 978-0-471-55877-4
  • EAN: 9780471558774
  • Produktnummer: 9160929
  • Verlag: John Wiley & Sons, Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1992
  • Seitenangabe: 340 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.4 cm 676 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 676

43 weitere Werke von Ernst & Young Llp:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.