Social Media in Human Resources Management
This volume utilizes empirical and theoretical approaches to shed light on an exciting set of emerging, stimulating new uses of technology that stretch creativity beyond conventional limits.Understand how the social media revolution is pushing boundaries and challenging anyone involved in the management of people.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Bondarouk, Tanya (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78190-900-3
- EAN: 9781781909003
- Produktnummer: 14703878
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 299 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.5 cm x D2.0 cm 596 g
- Gewicht: 596
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
3 weitere Werke von Miguel R. (Hrsg.) Olivas-Lujan:
Bewertungen
Anmelden