Douglas Smith
Business Law
Ebook (PDF Format)
Bringing the book directly in line with the amended CIM Business Law syllabus, the book provides marketing students with a thorough working knowledge of the law on contract, sale of goods, agency, as well as the legal mechanisms for resolving commercial disputes, together with coverage of other selected topics which are of importance to marketeers and business in general.
CHF 47.05
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Lawson, Richard D / Painter, A. A
- ISBN: 978-1-136-00490-2
- EAN: 9781136004902
- Produktnummer: 14495012
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 384 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 46'483 KB
- Auflage: 3. Auflage
100 weitere Werke von Douglas Smith:
Ebook (EPUB Format)
CHF 5.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 11.60
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.