Produktbild
Susan (Hrsg.) Murray

Reality TV: Remaking Television Culture

Buch

The Apprentice. Project Runway. The Bachelor. My Life on the D-list. Extreme Makeover. American Idol. It is virtually impossible to turn on a television without coming across some sort of reality programming. Yet, while this genre has rapidly moved from the fringes of television culture to its lucrative core, critical attention has not kept pace.Beginning by unearthing its historical roots in early reality shows like Candid Camera and wending its way through An American Family and The Real World to the most recent crop of reality programs, Reality TV, now updated with eight new essays, is one of the first books to address the economic, visual… Mehr

CHF 38.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ouellette, Laurie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8147-5734-5
  • EAN: 9780814757345
  • Produktnummer: 20570114
  • Verlag: New York Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 377 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D2.0 cm 517 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 517

2 weitere Werke von Susan (Hrsg.) Murray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.