Produktbild
Dennis L. Wilcox

Public Relations:Strategies and Tactics: United States Edition

Buch

Now in its eighth edition, Public Relations combines numerous real-life case studies with fundamental concepts of the field, helping students relate theory to the actual practice of public relations. Grounded in scholarship, the main text and features are all built on references to landmark studies and time-honored public relations techniques. Written in a disarming and accessible style, this edition also focuses on technology in every application, and it leads readers to think about other creative ways to use new media. New to the Eighth EditionIn an age of corporate scandals, terrorism and national health issues, a new chapter on “Conflict… Mehr

CHF 109.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cameron, Glen T.
  • ISBN: 978-0-205-44944-6
  • EAN: 9780205449446
  • Produktnummer: 25017156
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 640 S.
  • Masse: 1'320 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 1320

11 weitere Werke von Dennis L. Wilcox:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.