Produktbild
William R. (Hrsg.) King

Marketing Scientific And Technical Information

Ebook (EPUB Format)

Creating and disseminating scientific and technical information (STI) can be likened to producing and distributing a product or service. Although this view is natural to marketing scholars and practitioners, it is not one that has been extensively applied to STI policymaking and research. This book assesses and demonstrates the applicability and potential of various areas of marketing theory in the STI context. It includes the work of distinguished marketing scholars who have analyzed STI marketing from such perspectives as consumer needs assessment, information acquisition strategy, market segmentation, and product design.

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-429-72719-1
  • EAN: 9780429727191
  • Produktnummer: 32126714
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'107 KB

Über den Autor


King, William R.

5 weitere Werke von William R. (Hrsg.) King:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.