Produktbild
Ciaran McCullagh

Media Power

A Sociological Introduction

Buch

This text offers a clear and succinct overview of a central debate in the study of the media, drawing together a wide range of theoretical and research-based material from both sides of the Atlantic. Written with a light touch and taking a level-headed approach to competing theories and claims, it is accessibly organised around the three central processes in mass communication - production, representation and reception - and provides comprehensive coverage of all the main topics relevant to the thorny issue of media power.

CHF 55.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Campling, Jo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-333-64340-2
  • EAN: 9780333643402
  • Produktnummer: 23234473
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 218 S.
  • Masse: 1 Ex.; H21.6 cm x B14.0 cm 431 g
  • Abbildungen: Book
  • Gewicht: 431
  • Sonstiges: Lower undergraduate

Über den Autor


CIARAN McCULLAGH is Senior Lecturer in Sociology at University College, Cork, in the Republic of Ireland. His work includes the book, Crime in Ireland: A Sociological Introduction (1996).

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.