Produktbild
Dhavan V. (Hrsg.) Shah

The Politics of Consumption / The Consumption of Politics

Buch

In recent years American and European societies have confronted increasing concerns over the effects of globalization, environmental degradation, and excessive consumption, as well as questions about the ability of civic society to address these concerns. As citizens are pushed to consume more and to celebrate the individual to the detriment of civic engagement, the interplay between consumption, markets, media, politics, and the citizen-consumer remains a complex and provocative topic. Has civil society declined in favor of consumer society?Can we separate civic culture from consumer culture? Some scholars argue that the rise of political co… Mehr

CHF 51.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McLeod, Douglas M. (Hrsg.) / Friedland, Lewis A. (Hrsg.) / Nelson, Michelle R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-5935-3
  • EAN: 9781412959353
  • Produktnummer: 3032658
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 267 S.
  • Masse: 400 g
  • Gewicht: 400
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

5 weitere Werke von Dhavan V. (Hrsg.) Shah:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.