Produktbild
Alexander Stich

Corporate Social Irresponsibility and Consumers' Psychological Conflicts

Buch

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2018 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Management Vallendar, language: English, abstract: The three papers together follow the overarching research question how corporate social irresponsibility (CSI) and consumers' psychological conflicts are connected. First, Paper 1 describes a literature analysis, building the basis for Paper 2 and Paper 3, specifically, to understand the terminology and theoretical properties surrounding CSI as well as corporate social responsibility (CSR). The most im… Mehr

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-00766-7
  • EAN: 9783346007667
  • Produktnummer: 32769623
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.2 cm 264 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 264

5 weitere Werke von Alexander Stich:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.